۱۶۰ نیروی سد معبر، زائران رضوی را به سمت مراکز اسکان راهنمایی می‌کنند ترافیک نیمه سنگین در مبادی ورودی مشهد (۱۱شهریور ۱۴۰۳) نحوه استعلام آنلاین ظرفیت پارکینگ‌های سطح شهر مشهد تمام امکانات در مشهد مهیاست | به مرحله مراقبت و اعمال مدیریت در خدمات رسیدیم درباره گوسلوک مزرعه‌ای قدیمی که روزگاری پشت دروازه مشهد قرار داشت | زدودن گرد غربت از چهره «گود سلوک» ارزیابی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران ایام پایانی ماه صفر در مشهد قول‌های شهردار منطقه ۳ برای حل مشکلات محله قرقی مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در قاسم‌آباد مشهد (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) + عکس گلایه مردمی از تردد خودرو‌های دولتی از مسیر‌های ویژه حمل و نقلی استقبال زائران درراه‌مانده از سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد طرح‌های اجراشده شهرداری مناطق مشهد برای دهه آخر صفر | میزبانی از زائران در طبق اخلاص ورود بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار زائر به مشهد (از ۴ تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۳) برنامه‌های مدیریت شهری مشهد برای تسهیل تردد زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ فرهمندی: خط قرمز مدیریت شهری مشهدمقدس، زائر امام‌رضا(ع) است | با تاکسی‌رانان متخلف برخورد می‌کنیم خدمت‌رسانی شبانه‌روزی مواکب به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در پایانه مسافربری مشهد شهرداری مشهد سطح خدمات‌رسانی به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ را در محور‌های جاده‌ای ارتقا داد اجرای اقدامات گسترده پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران در آستانه شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد افزایش ساعت خدمات‌رسانی اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد در محور حرم مطهر رضوی از امروز (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) راه‌اندازی پویش مردمی پاکبان افتخاری به مناسبت دهه آخر صفر ۱۴۰۳ محصورسازی فضای سبز مسیر‌های پرتردد زائرین در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در مشهد ممنوعیت تردد وسایل نقلیه عمومی در خیابان اندرزگو مشهد از امروز (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) جابه‌جایی رایگان ۱۳۰۰ زائر دهه آخر صفر ۱۴۰۳ با استفاده از خطوط شاتلی اتوبوس‌رانی مشهد
سرخط خبرها

تمام امکانات در مشهد مهیاست | به مرحله مراقبت و اعمال مدیریت در خدمات رسیدیم

  • کد خبر: ۲۴۸۶۲۳
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
تمام امکانات در مشهد مهیاست | به مرحله مراقبت و اعمال مدیریت در خدمات رسیدیم
امروز جلسه قرارگاه خدمات سفر در مکان فرمانداری مشهد باحضور استاندار خراسان رضوی، شهردار و فرماندار مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، استاندار خراسان رضوی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام پایانی ماه صفر و تشکر و قدردانی از تمامی دست اندرکاران قرارگاه سفر جهت خدمت شایسته به زائران اظهار کرد: تمام برنامه و آمادگی‌ها صورت گرفته و مهیا شده است و همه ارکان و خدمات و امکانات آماده است، الان به مرحله مراقبت و اعمال مدیریت است.

نظری با بیان اینکه باید مدیریت در لحظه دلشته باشید گفت: تمامی خدمات از آبرسانی تا مسائل امنیتی و ترافیکی و مراقبت‌های تأمینی و بازار نیازمند اعمال مدیریت و مراقبت دستگاه‌های مربوطه است.

وی با بیان اینکه به ارائه آمار و ارقام در بخش‌های مختلف دقت کنید، زیرا اطلاعات، ما را به سمت تصمیم‌گیری می‌برد اگر در ارائه امار دقت نکنیم ممکن است تصمیمات دقیقی نگیریم افزود: انشاءالله با عنایت امام رضا(ع) بتوانیم یکبار دیگر توفیق خدمت به زائران را داشته باشیم و از حداکثر توان از زائرین پذیرایی کنیم.

استاندار خراسان رضوی ضمن تشکر از مدیریت میدانی فرماندار و مدیریت شهری شهردار مشهد گفت: اعمال مدیریت در پیشبرد اهداف سهم بالایی دارد. وظیفه دینی و اخلاقی ماست که بتوانیم خدمت خوبی را ارائه دهیم.

نظری ضمن تشکر از از بخش‌های امنیتی و انتظامی در مشهد بیان کرد: امنیت به عنوان زیر ساخت ضروری و لازم است تا زائران به سلامتی به شهر‌های خود بر گردند.

در حوزه میزبانی تمام توان را گذاشتیم

شهردار مشهد در نشست قرارگاه خدمات سفر با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های شهرداری در تمام حوزه‌ها مهیا شدند تا خدمت مناسب به زائرین و مجاورین ارائه دهند، اظهار کرد: از بدو ورود زائران در ایستگاه‌های ورودی‌های شهر، ۴۰ خدمت در ایستگاه‌های استقبال از زائر آغاز شده است، در حوزه میزبانی با همکاری نظامی دستگاه‌های مرتبط تمام توان را گذاشتیم.

قلندر شریف بیان کرد: باتوجه به حجم اقامت موقت و اضطراری، همکاران ما در آتش نشانی در این اماکن مستقر هستند بر‌ای ایاب و ذهاب زائران در این اقامت‌ها. اتوبوس با مبدا و مقصد حرم مطهر هم تدارک دیده شده است. همچنین زائرین پیاده که وارد مشهد شدند برای اینکه در مسیر برگشت به پایانه مراجعه نکنند از مکان استقرارشان در اقامت‌ها، سرویس برگشت به شهرشان را تدارک دیدیم.

وی افزود: نمونه بارز تعامل همراهی و همکاری در مشهد شکل گرفته تا بهترین میزبانی به زائران رضوی ارائه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->